Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές;

Αυγερινος Κ.Χατζηχρυσος

Υπήρξαν και κάποιοι που έκαναν την κρίση ευκαιρία, εκτός από τους ένοικους του Μαξίμου και τα στελέχη του Σημίτη στην Κυβέρνηση, και δεν είναι άλλοι από του μεγάλους του οργανωμένου λιανεμπόριου, τα Σούπερ Μάρκετ, που είδαν τα ταμεία τους να γεμίζουν περίπου με 1 δισεκατομμύριο ευρώ περισσότερα, συγκεντρώνοντας συνολικά περίπου 12 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 κι αυτή την ανοδική τάση μάλιστα που συνεχίζεται και το 2021

Το 1 δισεκατομμύριο όμως, που κέρδισαν πέρυσι οι υπεραγορές, λόγω της πανδημίας, φαίνεται ότι δεν ήταν αρκετή κερδοφορία για τις αλυσίδες, με αποτέλεσμα, το τελευταίο δίμηνο οι τιμές σε βασικά είδη διατροφής να έχουν εκτοξευθεί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς NielsenIQ στα μέσα Ιουλίου σε ειδικό διαδικτυακό σεμινάριο, το 53% των καταναλωτών στην Ελλάδα μπορεί να καλύψει μόνο τις βασικές ανάγκες, ενώ πλέον ένα 74% ανησυχεί σημαντικά για το κόστος διαβίωσης και έχει αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες. Μάλιστα, το 54% αφορά…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 610 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s