Ακρίβεια: Το «τσουνάμι» ακρίβειας και ανατιμήσεων σε βασικά αγαθά και προϊόντα, που έχει χτυπήσει την ελληνική αγορά, είναι άκρως δυναμικό, ολοένα ενισχυόμενο και απ’ ότι φαίνεται με μακρύ χρονικό ορίζοντα. Οι επιχειρήσεις, κυρίως οι μικρές, πιέζονται ασφυκτικά από τις δυσμενείς συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και προκειμένου να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, προχωρούν σε αυξήσεις των τιμών στα προϊόντα/υπηρεσίες τους. Η έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για το πρώτο εξάμηνο του 2021, αλλά για το τι θα ακολουθήσει είναι αποκαλυπτική.
Σχεδόν ¼ μικρές επιχειρήσεις (το 23,6%), προχώρησε σε αύξηση των τιμών, κατά το α’ εξάμηνο του 2021, έναντι του 16,7% που δήλωσε ότι τις μείωσε και του 58,3% που τις διατήρησε σταθερές. Ήταν, μάλιστα, η πρώτη φορά που σε εξαμηνιαία έρευνα κλίματος του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ (2021) παρατηρήθηκε τόσο υψηλό ποσοστό επιχειρήσεων που δήλωσαν πώς ανέβασαν τις τιμές τους.
Υπάρχει, όμως και πιο ανησυχητική-για τους καταναλωτές- πτυχή της έρευνας του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ και…
Δείτε την αρχική δημοσίευση 179 επιπλέον λέξεις